Info Slaapcomfort Ondergoed Nachtkleding Extra - Promoties Contact en Ligging
Home Informatie Service en transport Historiek Veel gestelde vragen -
-

 

Garantie op slaapsystemen

De bepalingen gelden uitsluitend indien gesproken kan worden van normaal gebruik.
Alleen de oorspronkelijke koper kan gebruik maken van het recht op garantie en enkel en alleen op vertoon van het originele aankoopbewijs.

Bij alle vocht en/of schimmelproblemen vervalt automatisch elke garantie.
Om aanspraak te kunnen maken op de garantie dient de matras maandelijks te worden gedraaid.

Bij vaststelling van eventuele problemen dient de klant ons onmiddelijk op de hoogte te brengen om verdere
beschadigingen te voorkomen.

Bij vastgestelde materiaal- en/of constructiefouten zijn de volgende bepalingen van kracht:

Binnen 2 jaar komen de kosten van de reparatie respectievelijk vervanging voor rekening van onze leverancier mits goedkeuring van het probleem door onze leverancier..
In deze periode worden beschadigingen hersteld die terug te voeren zijn op materiaal- of fabricagefouten,

(Alle transport en montage kosten zijn steeds voor rekening van de klant)

Tussenkomst onder garantie Kosten ten laste van de koper
1ste jaar 100% van het door de klant betaalde bedrag (transport en montage voor rekening klant)
2de jaar 100% van hetdoor de klant betaalde bedrag (transport en montage voor rekening klant)

Dit alles uitgaande van de originele aankoopbedrag van het product.
Na deze periode en bij niet voldoen aan de voorwaarden vervalt iedere aanspraak op garantie.

De koper is steeds verantwoordelijk voor alle transport- en montagekosten.
Door een beroep te doen op de garantie wordt de lopende garantieperiode niet onderbroken en er begint ook geen nieuwe garantieperiode.

Onze producten omvatten uitsluiten hoogwaardige producten, waarvan u met het juiste gebruik jarenlang plezier zult hebben. De hiernaast staande tips helpen u hierbij.

Uw matras komt beter tot een goed comfort indien gecombineerd met een verende matrasdrager die goede ventilatiemogelijkheden heeft. Een te harde bodem doet zonder meer afbreuk aan het comfort.

Bij gebruik van de matras op een spiraal vervalt elke garantie.

Een nieuwe matras is te vergelijken met een paar nieuwe schoenen. Nadat u ze heeft ingelopen, zitten ze pas echt comfortabel. Alvorens u het optimale comfort ervaart, heeft deze ook een paar weken nodig om zich aan uw lichaam aan te passen. Door dit “inliggen” ontstaat een lichte afdruk van uw lichaamsvorm. Daarvoor hoeft u zich niet ongerust te maken, er is hier sprake van een normale zetting van de afdeklagen. De afdeklagen worden door normaal gebruik op gelijkmatige wijze gestabiliseerd.

Net als bijvoorbeeld een nieuwe auto kan uw nieuwe matras een specifieke geur verspreiden. Deze geur is absoluut ongevaarlijk en verdwijnt na enige tijd goed luchten. Lucht uw matras regelmatig.

Vouw uw matras nooit dubbel, dit kan ernstige schade aan het interieur veroorzaken.
Reinig uw matras regelmatig met een zachte borstel, maar niet kloppen of stofzuigen. Raadpleeg voor onderhoud van afneembare hoezen het wasvoorschrift.

Indien er sprake blijkt te zijn van materiaal- of fabricagefouten, zal het daaruit voortvloeiende defect hersteld
worden volgens deze garantievoorwaarden of zal een andere passende oplossing worden geboden.

Indien een defect niet hersteld wordt kan het product vervangen worden door hetzelfde of door een gelijkwaardig product, of kan een passende vergoeding worden aangeboden.

De fabrikant bepaalt uitsluitend of een fout hersteld wordt door vervanging of reparatie tijdens de garantie.





Contact gegevens:

Leuvensesteenweg 161
3290 DIEST
België

Tel: 0032 (0)13/312907
Fax: 0032 (0)13/312791


e-mail1: mail@varotex.be
e-mail2: info@varotex.be
Extra links:

• Waar kan je Varotex vinden
• Leveringen en transportkosten
• Onze voordeelkaart
• Fotogalerij

• Neem een kijkje in de winkel vooraan
• Neem een kijkje in de winkel achteraan
• Beluister de Varotex radioreclame
• Meer dan 100 jaar familiezaak
• Veelgestelde vragen

Varotex Leuvensesteenweg 161 3290 DIEST - 013/31 29 07